onsdag 6 april 2011

Det tar sig.....

I går var jag och dogsen till Ewa J och tränade.
Ett av fälten var snöfritt!!!!!!!!!! och vi kom äntligen ut på lite yta.

Lexa tränade videra på Mosse-läxan och såg bättre ut i både
utgång, djup och upptag. Hon har fortfarande lite svårt att
släppa efter för pressen men här är det allvaret hos mig som som är boven.
I bland är det bara så svårt att mena vad man säger.
Känslan hänger inte med i orden, liksom.
Får öva på det.
Fösningarna är också bättre. Lugnare och stabilare.
Men!!.... i flankerna har vi fortfarande mycket att jobba med.
Jovi tuffade runt med Irja i lilla hagen och ta mig tusen
om det inte börjar killa lite i vallgenen på henne.

På kvällen var jag och lyssnade på en trevlig föreläsning
av Kenth Svartberg om relationen mellan Hund-Människa.

1 kommentar:

  1. Visst var det en skön känsla att få vara på snöfritt!! Intressant dag var det och jag försöker snappa upp så mycket som möjligt. Kul att Jovi tände till!!
    Ewa&Irja

    SvaraRadera