torsdag 15 januari 2015

Snön kom till slut

Så var åter en intensiv arbetsperiod till ända och lite ledighet står för dörren.
Härligt och välbehövligt, är lite mör i kroppen efter att ha gått och stått i ogina arbetsställningar några skift.

Men, ...........
...som alltid, är min ledighet inte synonymt med vila, stillasittande, vara oplanerad eller har massa tid över.
Nej, här är almanackan full, men mest av trevliga saker och även om ett och annat mindre trevligt göromål smugit sig in ser jag ändå fram mot en vecka fylld av energi påfyllande och själssmörjande aktiviteter.

Gemmas tass klassas nu som helt läkt.
Med lite mera päls över ärrvävnaden kan ingen ana det trauma vi haft






Hon har dessutom löpt klart..........
(Maken till drällmaja har jag sällan skådat, blir en städdag under veckan. = Ett av de mindre trevligt göromålen.)




Uppbyggnaden av muskler och stabilitet i benet har också gått bra och hon börjar få tillbaka total rörlighet.

Vi har även hunnit med några vallpass som såg lovande ut.

NU........ är det bara att köra igång på riktigt!!!
Men,  vad händer??
Snö, snö och åter snö.........

Ja, ja vi får väl fortsätta med promenixandet då............

De syns bra för andra i sina lysande halsband..........


..... och  i pannlampans sken för mig
 
...........samt ett och annat lydnadspass, som jag turligt nog bokat i en inomhuslokal.

1 kommentar:

  1. hm, helt läkt? det måste ju vara ett relativt begrepp. Men väldigt mycket finare än tidigare är det ju

    SvaraRadera