söndag 1 november 2015

En låga för de bortgångna

I veckan har jag känt mig lite hängig och trött. I dag försökte förbise den dånande huvudvärken och snurriga magen och åkte till Skedvi för lite umgänge och vallträning. Så här i efterhand kunde jag nog ha nöjt mig med det förstnämnda för så värst tänd på träning var jag inte. 

Gemma var inte heller på strålande humör.  Seg, trög, ohörsam och spänd. Lackade ur redan första passet men tog mig i kragen (tack vara underbara träningskompisar) och lät känslorna och mitt dåliga mående stanna utanför träningsfältet en stund. 

Här är en film på upptaget. (Somna inte bara, ha, blah)


I går var vi i kyrkan på ljussermoni för de som lämnat. Det var en fin minnesstund. 


Vi tände ljus på hussens föräldrars grav


Och hela kyrkogården flödade av tända ljus. Mäktigt!



1 kommentar:

  1. Den där filmen visar att vi har en del att träna på. Youtube erbjuder sig till exempel att förbättra stabiliteten i filmen, man kanske skulle haft stativ?
    och så finns det lite lite grann att fila på i Gemmas upptag men där tyckte jag att du var bra på väg andra rundan. Flyt och Flöde, var det inte ett par av de berömda F:en?
    Mitt F svarade inte alls som jag trodde på mina djupt uträknade övningar, men jag tycker ändå att det blev en bra träning.

    SvaraRadera