tisdag 30 december 2014

Om slutet är gott....

.... måste väl också början bli detsamma??

Det är i alla fall i den tron jag avslutar 2014.

Vad sonens tro är, är en annan femma ;-)
Han var nämligen i rödriket,  Modos land (Ö-vik) på hockey häromdagen och träffade rödebaronen him self.
Det var ju för väl att både han och motståndarlaget suddade ut färgskalan en aning ;-)



Tillbaka till dagen.........
.. när Gemmas ben ser ut så här...


 
och Lennart och Ewa beställt träning här....,

...var både jag och ................


Jovi var överens. Dags att starta upp lillan igen!!!
Benet har läkt, muskel uppbyggnaden pågår men huvudet slirar ännu på kopplingen.
 


 
Men får vi bara lite bra vallväder framöver så ska nog även hjärncellerna hitta tillbaka till sitt ursprungliga läge.
I dag var de bara i drivläge, ha,ha

Jossan var på ett ovanligt bra vallhumör hon med.

Liksom både Märta

 
och Rom


 
Småkillarna Loboo och Four är på gång och fick till fina träningar för framtida segrar.

Nu släpper jag taget om 2014 och hoppas att få tillbringa 2015 med alla mina  ♥  under friska, roliga och trivsamma förhållanden.




2 kommentarer:

  1. Något säger mig att 2015 kommer att bli ett bra och framgångsrikt år för er. Mycket roligt har vi att se fram emot

    SvaraRadera