tisdag 9 juli 2013

Ny bekantskap i hagen

I dag kom Pia och Tom på vallträningsbesök.
Löjligt egentligen! Pia och Tom bor, inte alls så långt ifrån mig utan är den närmsta
SVaK medlemmen jag har. Ändå har vi aldrig träffats och tränat ihop. Tokigt!! En förklaring kan kanske vara att vi inte tillhör samma klubb, vilket i och för sig kvittar, och att Pia inte aktivt har tävlat så vi har helt enkelt inte stött på varandra. Men nu är hon på G och ville komma och träna. Kul! Tom och Pia gjorde fina pass med en hel del klurigheter att reda ut. 



Sandra och Rapp, som för övrigt tillhör samma klubb som jag och dessutom tränar här en del kom också.  I fjol när jag såg dom var de en bit på väg men hade en längre väg att gå. Nu är det annorlunda och jag tror de två var mycket nöjda med sig själva.


Jossan jobbade också bra. Liksom lilla Gem. Det har också tagit kliv i rätt riktning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar