onsdag 29 oktober 2014

Glömskans mörker

Jaha så blev det plötsligt mörkt. Omställningen till vintertid gjorde verkligen dagarna kortare. 
I lördags slöt Ewa och Lennart med hundar upp i min hage. Det var länge sedan vi tränade ihop och det kändes härligt att äntligen få köra hund ihop med dom igen. Idéerna haglade liksom feedbacken på träningsracen. Inte en rörelse lämnades åt slumpen.

Dagen därpå fyllde Jovi 4. Men tror ni jag kom i håg det??? 
Nä! 😟 Det var allt en himla tur att hennes kennelmamma påminde mig så att jag snabbt kunde ställa till med kalassnaks och presenter. 

 

I måndags var det avslutning på lydnadskursen och jag förärades med denna fina blomma från eleverna. Tack snälla!


Nu ska vi ta tag i den egna lydnadsträningen och jag hoppas på att hinna tävla mera nästa säsong. Och kanske då med två!! 😮 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar