tisdag 20 september 2011

Brumm, brumm

Mina vänner försöker övertyga mig om att fart och högt varvtal inte är allt. Men när man varit van att styra en skenande Ferrari i fem år är det svårt att finna sig till rätta bakom ratten på en Ferguson.
Blir lätt frustrerat irriterad.

En duktig förare måste lära sig hantera olika fordon. Känna styrkan, bli medveten om bristerna, utnyttja motorn på rätt sätt och envist styra mot målet. En duktig förare bör också kunna reparera och byta delar som hämmar fordonets framfart samt sköta och underhålla de som är fordonets styrkor.

Nej, där är inte min garagepark jag pratar om, även om jag önskat att det stod en Ferrari parkerad bredvid vår gamla MF. Det är mina fyrbenta kamrater, doggsen.





Är jag då en duktig förare???
Njae, men jag är i alla fall skitig under naglarna av allt skruvande ;-)

1 kommentar:

  1. försöker igen; jag var nyss inte behörig att kommentera - väljer att bortse från det och analyserar inte det djupare...

    Jag förstår att du är skitig under naglarna
    "...reparera och byta delar som hämmar fordonets framfart samt sköta och underhålla de som är fordonets styrkor."

    Glöm inte att sköta och underhålla också ;-)

    /Ewa

    SvaraRadera