lördag 2 mars 2013

Vår i luften

Mars månad är här och våren gör sig påmind.

Avslutade vintermånaden med en envis influensa som fortfarande sitter kvar i kroppen och stör samt vallklubbårets avslutande årsmöte.

Fick förmånen att agera prisutdelare och det är alltid roligt att få glädjas med våra duktiga medlemmar.



Årsmötet utsåg också en del nya uppgifter för mig. Ser fram emot att ta tag i dom och fortsätta min ambition om att bidra med vad jag kan till en klubb med härlig gemenskap och glädje i gemensamma intressen.

Fick också till ett härligt vallpass i solsken och med planer för framtiden innan månadsskiftet. Och det fick sätta punkt för vintern 2012/2013, för nu ÄR det väl i alla fall VÅR!!!!?



Eller??
Vaknade i morse av att snön föll tätt..........
...men efter bara en timme sprack det upp och solen började åter att lysa och värma. Härligt!!
Passade på att lapa lite sol och fota djuren som njöt av värmen solen gav.




















Och tur var det.............. för nu............. som för vårväder är brukligt.......... har det vänt.
Solen i moln, vinden har börjat vina och en regnskur drog just förbi.

1 kommentar:

  1. Det ska bli spännande att se vad du gör med dina nya uppdrag, det lär sjuda av aktivitet på den fronten framöver om jag känner dig rätt ;-)

    Ta och lämna den där influensan bakom dig tillsammans med vintern, det är mitt råd.

    SvaraRadera