tisdag 3 maj 2011

Utdrivning

Drog på mig trikåbrallorna och löparskorna och gav mig ut på en lång löparrunda med dogsen!
!!  ??  !!
Nej, skojade bara. Men trikåerna och skorna var i alla fall på (Ja.ja skratta på. Jag såg inte klok ut. Som en nystoppad julkorv) och ut i skogen var vi. men inte löpandes, snarare lufsandes. I alla fall jag.
Stönandes och stånkandes hade jag endast en tanke i huvudet medans jag flåsande stånkade fram bland mossa och granskog.

OM INTE FÖRKYLNINGEN VILL LÄMNAR MIG FRIVILLIGT
SKA JAG SE TILL ATT DEN I ALLA FALL FÅR DET JÄVLIGT JOBBIGT ATT VARA KVAR.


Då och då fick jag stanna och hosta fram ett
-Leeexhhhaa, Joohhov väntahh på mihhhhg, som inte alls tyckte att tempot var mirakulöst jobbigt.

I kväll ska jag ge bacillerna ytterligare en duvning.
Ett par, tre Jäger ska de få. Ha,ha,ha

3 kommentarer:

  1. Men kära hjärtanes vet du inte om att det är farligt att anstränga sig så. Fel taktik!!!
    VAR RÄDD OM DIG!!
    Ewa&Irja

    SvaraRadera
  2. Du är UNDERBAR!!! Asgarv!!!

    SvaraRadera
  3. Ewa J, där har du fel. Ont ska med ont fördrivas och något mer ont än lufsning/löpning är det svårt att komma på.
    Utmärkt idé Heléne, framförallt att du toppar med Jäger ikväll. Du kommer att vara frisk som en nötkärna i morgon bitti :-)

    SvaraRadera