söndag 27 november 2011

I ur och skur

I dag var det grått, blåsigt och regningt. Men, har man bestämt träning så har man. De första passen gick i riktigt grisigt väder. Inte ens kameran kunde fokusera, hi,hi.



Men efter hand blev vädret bättre och så även bilderna.

Här lille Birk 6 månader



Lexas pass blev inge bra inte bra. Hon kändes intensiv, ofokuserad, ojusterbar och spänd och jag fick aldrig någon vi känsla. Det blev bara ett evigt kämpande. Tycker bilden nedan är rätt talande.

I min bubbla är det bara JAG!



Då var Jovis bättre. Första passet ägnade jag åt raka, stabila fösningar. Andra passet blev ett delningspass och det tredje en mix av det första och andra men med mera energi och flöde. Och banne mig lyckades jag inte få ner lite mera drag under galoscherna.


Fick en hel del bra insikter och åsikter av mina kamrater och jag tackar och tar emot. Några satte vi på plats, andra får vi jobba mera på. Och en sak är säker. Jovi kommer, mer och mer :-)


Och apropå kamrater med åsikter..................................



........................dom här tre verkar ha en och annan, ha,ha,ha  :-)

3 kommentarer:

  1. Haha, SM i staketvallning på bild :-) och ja, vi har åsikter... i ur och skur!

    SvaraRadera
  2. Där fick du till det med bildbevis på att man har ögonen på sig där ute hi hi...
    Ewa o Irja

    SvaraRadera
  3. Ni kämpar och står i i ur och skur. Lite avundsjuk är jag allt.

    Krille

    SvaraRadera