torsdag 6 oktober 2011

Lärt mig en läxa

Nu är Jovi hemma igen!!


Kunde helt enkelt inte sälja henne.
Hon har en alldeles för stor del av mitt hjärta.
En som också blev glad var Lexa. Hade inte ens tänkt tanken på att hon skulle sakna sin systerdotter.
Nu är ordningen återställ. Jag har fattat ett beslut (till) och kommer att ge lilla Jovi tid och utrymme
att finna sin roll. Och om rollen inte blir den jag tänkt kommer hon ända att stanna här och få vara den hon är. Jag älskar henne oavsett. Det har jag lärt mig av denna resa.

3 kommentarer:

  1. Jag tror Jovi blev saknad av många.Jag var en av dom. Vet inte vad det är men hon berörde mitt hjärta. Både Lexa o Jovi är speciella även för mig.
    Kram ifrån Ewa&Irja och lilla Birk!!

    SvaraRadera
  2. som om inte det var den bästa läxan av dem alla...

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Blev uppricktigt ledsen när jag läste om Jovi.Har ju fått följa hennes hyss och framsteg på Bloggen så, så det var med ett oj vad kul att hon är där hon hör hemma igen.Bra beslut KRAM LO&J

    SvaraRadera