tisdag 12 juni 2012

Fortsatt vit om benen

I morse sken solen,
åkrarna var ny putsade och gräset under trådarna undanröjt.
Jovi och jag flyttade ner fåren från skogshagen

Notera att även poolen är på plats.

medans gårdens fåglarna sjöng (?) sina sommarvisor. Härligt!




Kycklingarna har växt på sig

Kom på att min bikini behövde bytas ut. Kastade mig i bilen och for till stora köpcentrat för att införskaffa en ny. Lagom när jag betalat och var på väg hem såg jag hur hela himlen tornade upp



och när jag rullade in på gården kom regnet. Jaha, det var den soldagen det  :-(

Ja, ja, jag är i alla fall förberedd när nästa kommer.
Lillkatten var heller inte imponerad av väderomslaget och valde att kura ner sig i soffan.



Hann få en sommrig bild på hundarna i alla fall

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar