onsdag 11 januari 2012

Dålig känsla i magen

Känner inte riktigt att det står helt rätt till med Jovi-liten.
Hon är pigg, glad och livlig över lag men då och då känner jag att något är fel.
Vet inte riktigt vad??
Kanske för att hon reagerar annorlunda i vissa situationer,
blir ovanligt trött efter en promenad eller inte har samma Jovi-aura som förr.

Dessutom tycker jag inte operationssåret ser ut/ känns som det borde.
Hur jag nu kan veta det som inte är doktor på långa vägar.





Såret är svullet och jag kan känna tydliga knutor.
Ungefär som den vi opererade bort och ännu ej fått analys svar på
Hon har ingen feber, såret är torrt, läker fint och verkar inte vara vätskefyllt.
Ringde i alla fall vet. som trodde det kunde vara en reaktion på sy tråden men bokade in henne för en koll i morgin bitti. Skönt! Har fått erfara för många gånger att mina aningar varit befogade.

För er som följer bloggen kan jag meddela:
Katten åkte ut från sovrummet i går natt efter att först ha vält en blomkruka och sedan försöka lista ut i hur en persienn är konstruerad. Strax intill mitt huvud!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar